Hi, welkom bij PartyKoning! Kan ik je misschien ergens mee helpen? Open Whatsapp

Onze // Meest gestelde vragen


Wegens extreme drukte kunt u niet telefonische reserveren alleen per e-mail heeft u vragen betreft uw reservering of andere vragen. gelieve te mailen naar planning@partykoning.nl

 

Met feestelijke groet, 

PartyKoning.nl 


Ik heb een bestelling geplaatst, en nu?

Zodra uw bestelling geslaagd is, ontvangt u een bestelbevestiging. PartyKoning neemt binnen 24 uur contact met u op over de datum en overige informatie. Zodra u hiermee akkoord bent gegaan, volgt de factuur.


PartyKoning beschikt over een eigen bezorgdienst. Voor het bezorgen en ophalen van goederen hanteren wij de volgende afspraken:

Het vermelde bedrag voor de bezorgkosten is voor het bezorgen en ophalen. Wij gaan ervan uit dat de wagen op plaats van bestemming kan komen en de bezorger geholpen wordt met in-uitladen.

* Onvoorziene wachttijden kunnen in rekening worden gebracht.
* Wij leveren pas als er minimaal 100 euro aan huur goederen wordt afgenomen.
* Totaal bedrag wordt altijd berekend via de postcode check bij het afronden van je bestelling (dit gaat automatische).
* Bij levering dient de bezorgkosen direct contant betaald te worden aan de bezorger.


Heeft uw bestelling spoed, neem dan contact met ons op via: 010-3074826. Wij checken direct de beschikbaarheid. 


De blower kan gewoon tegen regen en mag/moet gewoon blijven draaien.

Enkel bij onweer dient deze uitgeschakeld te worden.


Korte beschrijving van het plaatsen van een springkussen:

  • Duur: 25 a 30 minuten per springkussen 
  • We zoeken iemand die kan tonen waar het mag komen
  • We brengen al het nodige materiaal ter plaatse. Het springkussen is met een steekwagen.
  • Het springkussen wordt afgerold en volledig open getrokken.
  • Alle ritsen worden gesloten en de blower wordt aangesloten
  • Als het springkussen opgesteld staat wordt dit nog gecontroleerd en nog eens extra gepoetst.
  • Indien nodig, tussen 2 opeenvolgende verhuringen, zal het ook nog even met de spons gepoetst worden

We hechten erg veel belang aan het schoon afleveren van een springkussen. Dat is 1 van de zaken waar we het verschil trachten te maken.
Indien u vindt dat het springkussen niet schoon genoeg is mag u dit gerust aangeven aan ons bezorg team.
Zolang ze nog ter plaatse zijn kunnen ze het nog oplossen. Eens ze vertrokken zijn of het springkussen is in gebruik genomen kunnen we hier niets meer aan doen.


PartyKoning rekent bij geen enkele verhuur product borg.
Wij hebben vertrouwen in onze klanten dat ze zorgvuldig met onze verhuur producten omgaan net als ons!


Heeft u gekozen voor bezorgen en opbouw dan moet u zelf afbouwen. We halen het wel op.

Heeft u gekozen voor op-en-afbouw dan dient minimaal 1 persoon te helpen met de afbouw  (Springkussen/Partytent)
Bij onze stormbanen en water attracties hebben we minimaal 2 vrijwilligers nodig.

 


  • Voldoende doorgang
  • Stopcontact binnen 50 meter
  • Voldoende ruimte
  • Iemand ter plaatse of instructies voor opstelling

Ons motto is springen zonder zorgen, waarbij de klant aan niets moet denken. Er dienen een aantal voorzieningen inorde te zijn. Echter is dit zelden of nooit een probleem.

Een springkussen weegt al gauw 100-200kg. We proberen dit steeds zo klein mogelijk op te rollen, toch blijft het vaak een moeilijk te hanteren voorwerp. Daarom vragen wij een vlotte doorgang.
Wij hebben een vrije doorgang nodig van ca 1-2 m. 
Levering door een huis is mogelijk indien ook daar de nodige doorgang beschikbaar is. Let vooral op de deuren. Dat is daar meestel het smalste punt.Bij een echt smalle doorgang kiest u ook best een kleiner springkussen.


Verder hebben we ook stroom van 220V en 16A nodig.

Probeer bij reservatie reeds rekening te houden met de afmetingen van het springkussen zodat er voldoende ruimte is in de tuin of lokatie.


Betalingsmogelijkheden:

  • Overschrijving: Je kan het saldo op voorhand overschrijven met IDEAL vraag ons voor de IDEAL betaling
  • Contant: Indien vooraf niets betaald wordt is de betaling contant bij levering.

* Wij hebben liever dat u betaald per bankoverschrijving vanwege de veiligheid van onze bezorgteam.


Levering is ten vroegste vanaf 7u00 tot 12u00 

Ophaling is ten laatste tussen 18u00 en 19u30

We proberen uiteraard nooit later te leveren dat jullie vragen. Maar hou er rekening mee dat onze teams ook afhankelijk zijn van externe factoren. Meerendeel van de tijd zitten ze op schema of eerder voor op schema. Maar het omgekeerde komt echter ook soms voor. Ze vertrekken allemaal smorgens vroeg en trachten iedereen zo snel mogelijk verder te helpen. 


  •  Hou rekening met het aantal kinderen en hun leeftijd.
  •  Wenst u een overdekt springkussen of niet?
  •  Hou rekening met de verschillende groottes en de ruimte die je beschikbaar hebt
  •  Hou rekening met budget
  •  Welk vind je het mooiste?

Dit laatste is vaak nog de beste motivatie om een bepaald springkussen te kiezen. Laat je zoon of dochter zelf kiezen.


Heeft u nog steeds een vraag die niet is beantwoord? Neem dan contact op


Vragen of advies? // We helpen je graag via onderstaande contact opties

Terug